0
چگونه لب هایی حجیم و جذاب داشته باشیم؟

چگونه لب هایی حجیم و جذاب داشته باشیم؟

  • تاریخ انتشار: 24 تیر 1400
  • نویسنده: علیرضا شاکری
  • دیدگاه 0

یکی از خواسته های اصلی بسیاری از خانم ها، داشتن لب هایی صورتی، حجیم و زیباست. ما در این مقاله از مجله دارورسان با شما همراه هستیم تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و دادن رنگ طبیعی به آن ها را به شما عزیزان شرح دهیم.

آب رسانی منظم لب ها

یکی از کارهای اولیه برای زیباسازی لب ها و بازگردانی رنگ طبیعی شان، آب رسانی لب هاست. برای آنکه لب های شما همواره روشن و حجیم به نظر رسیده و رنگ شان تیره نشوند، بایستی به طور منظم آن ها را آبرسانی کنید. به همین خاطر، کافی است مقدار کمی روغن بادام را با نصف قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کرده و این ترکیب را روی لب هایتان قرار دهید. این ترکیب کاربردی و مفید به شما کمک خواهد کرد تا پوست روشنی در ناحیه لب داشته و رنگ صورتی و اصلی لب هایتان را بازگردانید.

لایه برداری لب ها

اگر رنگ لب هایتان تیره شده، بایستی آن را لایه برداری کنید. برای لایه برداری از لب ها بهتر است از اسکراب های خانگی استفاده کنید. یکی از اسکراب های ساده و ارزان قیمت خانگی، اسکراب شکر و آب لیمو است. به همین خاطر مقداری شکر را در نصف قاشق چایخوری آبلیمو حل کرده و روی لب ها بمالید. در این بین دقت کنید تا دانه های شکر در آبلیمو به چشم بخورد؛ در این صورت لایه برداری بهتر و سریع تر انجام می شود. با انجام این کار، پوست مرده ای که روی لب هایتان قرار گرفته از بین رفته و رنگ طبیعی را به آن باز می گردد. همچنین شما می توانید با استفاده از این اسکراب جریان گردش خون در لب هایتان را سرعت بخشیده و لب های خوشرنگ تری داشته باشید.

استفاده از عسل

اگر می خواهید لب هایی نرم و روشن داشته باشید، یکی از مواد طبیعی فوق العاده موثری که می توانید از آن استفاده نمایید عسل می باشد. شما می توانید مقداری عسل را شب و قبل از خواب روی لبتان بمالید و صبر کنید در طول شب جذب لب هایتان شود. عسل دارای عناصر فوق العاده موثر برای تقویت کیفیت پوست و تسریع جریان خون می باشد.

استفاده از ماسک زردچوبه و شیر

یکی دیگر از راهکارهای بهبود لب های تیره و روشن و خوشرنگ کردن آن، استفاده از ماسک زردچوبه و شیر است. بدین منظور، مقدار کمی زردچوبه را با یک قاشق شیر سرد مخلوط کرده تا خمیر نرمی از آن حاصل شود. سپس این خمیر را به صورت روزانه برای مدت زمان پنج دقیقه روی لب هایتان قرار داده و پس از آن لب هایتان را بشویید. با انجام این کار پس از گذشت مدت زمان کوتاهی اثرات این ماسک فوق العاده موثر را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از چغندر 

اگر لب هایی تیره دارید و به دنبال رفع این مشکل هستید، بهتر است هر شب قبل از خواب مقدار کمی آب چغندر را روی لب هایتان مالیده و کمی صبر کنید تا جذب پوست لب تان شوید. با انجام این کار به صورت مداوم در کوتاه مدت لب هایی روشن و صورتی خواهید داشت.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری