0
با انواع کانسیلر و کاربردهای آن آشنا شوید

با انواع کانسیلر و کاربردهای آن آشنا شوید

  • تاریخ انتشار: 24 تیر 1400
  • نویسنده: علیرضا شاکری
  • دیدگاه 0

کانسیلرها انواع مختلفی دارند که هر یک مناسب افراد گوناگون و شرایط خاصی می باشد. ما در این بخش از دارورسان به بررسی انواع کانسیلرها پرداخته ایم.

کانسیلرهای کرمی

کانسیلر کرم به کانسیلرهایی گفته می شود که فرم فشرده ای داشته و از مقاومت خوبی نیز برخوردارند. این کانسیلرها به عنوان کانسیلرهای کرم مطرح شده و می توان آن را با کمک انگشتان دست و یا فرچه های آرایشی استفاده نمود. کانسیلرهای کرمی با ساختاری که دارند، یک پوشش بسیار عالی را روی پوست خانم ها ارائه کرده و یک محصول ایده آل برای افرادی است که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. کانسیلرهای کرم به نسبت سایر کانسیلرها ماندگاری بیشتری در طول روز داشته و پس از استفاده از آن ها، پوست افراد خشک یا پوسته پوسته و چروکیده نمی شود.

کانسیلرهای پودری

یکی از بهترین انواع کانسیلرها، کانسیلر پودری می باشد. این کانسیلر برای استفاده با لوازم آریشی معدنی کاربرد داشته و خانم هایی که زیاد آرایش می کنند این نوع کانسیلر را بیشتر می پسندند. کانسیلرهای پودری در ظروف فشرده ارائه شده و میزان پوشش لکه، جوش و التهابات پوستی توسط آن ها مقدار متوسطی است. از آن جایی که کانسیلرهای پودری به سادگی با کرم پودرهای مایع و لوازم آرایشی دیگر ترکیب می شود، خیلی ها از آن استفاده می کنند.

کانسیلرهای مایع

کانسیلرهای مایع حالت دیگری از کانسیلر هستند که ساختاری مشابه کرم پودرهای مایع را دارند. افرادی که قصد استفاده از کانسیلرهای مایع را دارند، بهتر است این محصول را با استفاده از قلم‌های آرایشی و یا اسفنج ها استفاده نمایند. در این صورت عملکرد عالی از کانسیلرهای مایع بر جای می ماند. کاربرد این کانسیلرها جهت پوشش و ایجاد لایه ای روی پوست به منظور پوشاندن لک، جوش یا سایر التهابات پوستی است. برای نتیجه گیری از این کانسیلرها معمولاً زمان بیشتری نسبت به کانسیلرهای دیگر وجود دارد. خانم هایی که از کانسیلر زیاد استفاده می کنند و یا آرایش همیشگی روی صورت شان وجود دارد، بهتر است از سایر کانسیلرها استفاده نمایند.

کانسیلرهای مدادی

کانسلیرهای مدادی، مدل های دیگری از کانسیلر هستند که شباهت زیادی به کانسیلرهای استیکی داشته و به نسبت آن ها چسبناک تر می باشند. این کانسیلرها مزیت بزرگی که نسبت به دیگر مدل ها دارند، مقاومت در برابر آب و هوای گرم است. به طوری که در هوای گرم و مرطوب، باز هم حالت جامد خود را حفظ کرده و به همین خاطر در تابستان و مسافرت استفاده زیادی از آن ها می شود.

کانسیلرهای استیکی

کانسیلر استیکی چهارمین نوع از کانسیلر است که شکل و شمایلی همانند رژ لب داشته و حالت کرمی شکل دارند. خانم هایی که قصد دارند از کانسیلر استیکی استفاده کنند، بهتر است آن را به صورت مستقیم به پوست شان نزنند. بلکه از ابزارهایی مثل برس های مخصوص یا انگشت جهت ایجاد پوشش کانسیلر استفاده نمایند. از آن جایی که میانگین قیمت کانسیلرهای استیکی به نسبت سایر کانسیلرها ارزان قیمت تر هستند، ماندگاری بالایی نداشته و برای افرادی که قصد دارند برای مراسم های کوتاه آرایش کنند بسیار مناسب می باشد. این کانسلیرها ابعاد مناسبی داشته و قابلیت قرار گرفتن در کیف های دستی کوچک برایشان مطرح است.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری