0
با سه اشتباه آرایشی رایج در میان خانم ها آشنا شوید

با سه اشتباه آرایشی رایج در میان خانم ها آشنا شوید

  • تاریخ انتشار: 16 مرداد 1400
  • نویسنده: دلارام دهش
  • دیدگاه 0

اشتباهات آرایشی، مواردی هستند که اگر خانمی مرتکب آن ها شود، جذابیت و زیبایی چهره شان با نقص همراه می شود. ما در این بخش از دارورسان با سه اشتباه رایج آرایشی که خانم ها مرتکب آن می شوند همراه شما هستیم.

استفاده غیراصولی از سایه چشم

سایه چشم براق در گذشته برای بسیاری از خانم ها یک آرایش جذاب و منحصر به فرد به شمار می رفت. اما امروزه این نوع از آرایش کاملاً منسوخ شده و سایه براق شاید هنوز هم از نظر بصری در نگاه اول زیبا به نظر برسد، اما از آن جایی که با گذشت مدت زمان کوتاه حالت خود را از دست می دهد، در نهایت چشمان شما را خسته تر نشان می دهد. برای استفاده از یک سایه چشم زیبا، بهتر است از مدل های ماتی که رنگ خنثی مثل قهوه‌ ای، بژ و … دارند استفاده کرده و آن ها را انتخاب نمایید.

انتخاب کرم‌ پودر

یکی از اشتباهات آرایشی رایج برای بسیاری از خانم ها، استفاده از کرم پودر براق یا کرم پودر تیره است. خیلی ها از ما می پرسند که چرا استفاده از این نوع کرم پودر به عنوان یک اشتباه قلمداد می شود؟ در جواب این دوستان می توان گفت از آن جایی که کرم پودرهای براق نور را به خود جذب می‌کنند، با استفاده از این محصولات چین و چروک های پوستی بیشتر نمایان شده و چهره فرد شکسته تر دیده می شود. استفاده از کرم‌ پودرهای تیره نیز موجب نشان داده عمیق تر خطوط چهره شده و زیبایی و شادابی پوست افراد را با مشکل همراه می کند. شما می توانید به جای استفاده از این نوع کرم پودرها، از کرم پودرهای مات و سبکی که رنگی یکدست داشته و به پوست شما جذابیت خاصی می دهند استفاده کنید. انتخاب بهترین رنگ برای کرم پودر منوط به رنگ پوست شما می باشد. در همین راستا پیشنهاد می کنیم رنگی را انتخاب کنید که نزدیک ترین رنگ روشن به پوست شما باشد. همچنین رنگ پنککی که استفاده می کنید هم بهتر است یک درجه از رنگ پوست اصلی خودتان تیره تر باشد.

آرایش اشتباه مو

اگر موهای خود را به شکل اشتباه آرایش کنید، حتی اگر رنگ و اندازه آن بسیار مناسب باشد، باز هم جذابیتی نخواهد داشت. اگر موهای بلندی داشته و به سادگی آن ها را شانه کرده و به صورت مرتب روی شانه هایتان می‌ریزید و یا اگر موهای کوتاهی داشته و سعی می‌کنید نوک آن ها را با کمک یک ژل تیز کرده و کمی پیچ و تاب به آن دهید، باید حسابی مراقب باشید! چرا که با انجام این کارها نه تنها زیباتر نخواهید شد، بلکه پیرتر به نظر خواهید رسید. بهترین ایده برای آرایش موها این است که اگر موهای بلندی دارید، سعی کنید به نحوی موهای خود را از کنار صورت تان به سمت پشت‌سرتان جمع کرده و ببندید. همچنین می‌توانید برای مرتب تر کردن موهای خود، از یک تل یا گیره سر نیز استفاده نمایید. در مقابل اگر موهای کوتاهی داشته و می خواهید زیباتر به نظر برسید، نیازی به کارهای عجیب و غریب نیست. بلکه بهتر است هر چند وقت یک بار دستی به آن ها کشیده تا مرتب و فانتزی دیده شود.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری