0
چگونه چشم را بزرگ تر و گیراتر نشان دهیم؟

چگونه چشم را بزرگ تر و گیراتر نشان دهیم؟

  • تاریخ انتشار: 17 مرداد 1400
  • نویسنده: دلارام دهش
  • دیدگاه 0

چشمان درشت و گیرا بدون شک تاثیر بسیار زیادی در جذابیت خانم ها دارد. اگر شما هم قصد دارید چشمان تان را بزرگ تر و زیباتر از آن چه هست نشان دهید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با راهکارهای بزرگ تر نشان دادن چشم آشنا کنیم.

استفاده از فرمژه

یکی از ساده ترین و بهترین راهکارها برای بزرگ تر نشان دادن اندازه چشم ها، استفاده از یک ابزار ساده آرایشی به نام فرمژه است. شما می توانید قبل از ریمل زدن مژه هایتان، آن ها را فر کرده و مژه و چشم هایتان را زیباتر نشان دهید. به یاد داشته باشید استفاده غیر اصولی و اشتباه از فرمژه نه تنها موجب زیبایی و جذابیت مژه هایتان نخواهد شد، بلکه موجب ریزش آن ها شده و چشم هایتان را کوچک تر و غیرگیراتر نشان می دهد.

استفاده از مژه مصنوعی

از دیگر راهکارهایی که به کمک آن می توانید چشم هایتان را درشت تر و برجسته تر نشان دهید، استفاده از مژه های مصنوعی است. برای استفاده از فرمژه، حتماً باید از افراد متخصص کمک بگیرید تا این کار را به شکل صحیح انجام دهند. اگر قصد دارید در یک مراسم رسمی و یک مهمانی بزرگ شرکت کنید، سعی کنید از مژه مصنوعی استفاده نمایید. دردسرهای مربوط به خرید و استفاده از مژه مصنوعی شاید برای مراسم های کوچک و مهمانی های خانوادگی چندان خوشایند نباشد. استفاده از مژه مصنوعی موجب درشت تر و زیباتر به نظر رسیدن چشم های شما شده و چهره تان را گیراتر نشان می دهد.

آرایش و زیبایی ابروها

چشمان زیبا، نیازمند ابروهایی زیباست. به همین خاطر برای اینکه چشمانتان را بزرگ تر و برجسته تر نشان دهید، حتماً به ابروهایتان نیز توجه ویژه ای داشته باشید. برداشتن ابروها و تمیز کردن این عضو صورت به بهترین شکل ممکن می تواند جلوه زیباتری از چشمان شما نمایش دهد.

استفاده از ریمل برای مژه پایین

خیلی از خانم ها هنگامی که قصد استفاده از ریمل را دارند، از این محصول آرایشی برای مژه های بالایی خود استفاده می کنند. این در صورتی است که ترفند بکارگیری ریمل برای مژه های پایینی نیز بسیار کارآمد و عالی می باشد. در واقع بسیاری از متخصصان زیبایی معتقدند که ریمل زدن به مژه های پایینی نیز موجب درشت تر و جذاب تر دیده شدن چشم افراد خواهد شد. البته در این بین باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای ریمل زدن به مژه های پایینی حتماً بایستی ابتدا مژه های بالا را ریمل زده و سپس بدون اینکه دوباره فرچه ریمل را داخل ظرف ریمل وارد نمایید، مژه های پایین خود را نیز به خوبی ریمل بزنید. برای استفاده از ریمل جهت زیبا کردن مژه های پایینی، بهتر است فرچه ریمل را به شکل عمودی روی مژه های پایین خود کشیده و آن ها را با ریمل بپوشانید.

استفاده صحیح از خط چشم

از دیگر راهکارهایی که به کمک آن می توانید چشمانی درخشان و جذاب داشته باشید، استفاده از یک خط چشم زیبا و متناسب با رنگ چشم و پوست تان است. شما می توانید از داخل پلک پایین تا گوشه چشمان تان از این مداد چشم استفاده نمایید. برای انتخاب بهترین مدل و رنگ خط چشم، از متخصصین زیبایی کمک بگیرید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری