0
بهترین آرایش برای ابرو نازک، ضخیم و کمانی

بهترین آرایش برای ابرو نازک، ضخیم و کمانی

  • تاریخ انتشار: 24 تیر 1400
  • نویسنده: علیرضا شاکری
  • دیدگاه 0

افراد مختلف معمولاً از سه مدل ابروی باریک، ضخیم یا کمانی برخوردار هستند. ما در این بخش از دارورسان قصد داریم به بررسی بهترین نوع رسیدگی به هر یک از این مدل ابروها بپردازیم. با ما همراه باشید.

ابروهای کم پشت و باریک

ابروهای کم پشت یا باریک، ابروهایی هستند که در کنار زیبایی بسیار، چهره را خیلی بازتر و البته خشن تر نشان می دهند. این ابروها اگر چه در نگاه اول زیبایی خاص خود را دارند اما اگر به آن ها توجه نشود، رشد نامنظم شان فرم چهره را کاملاً بر هم می زند. اگر شما جزو کسانی هستید که ابروهای باریک و کم پشت دارند، باید به دقت و طی فواصل زمانی مشخص ابروهایتان را بردارید. انجام این کار باعث جلوگیری از شکنندگی ابرو و رشد موهای زیر پوستی خواهد شد. همچنین تمیز کردن فاصله بین چشم ها موجب می شود ابروهای کم پشت به شکل قرینه تری دیده شوند. در این بین به یاد داشته باشید اگر به هر دلیلی یکی از ابروهایتان را بیشتر از دیگری برداشتید، به آن دست نزده و با استفاده از سایه ها برای رفع ایراد آن اقدام نمایید.

ابروهای پرپشت

یکی از خوش حالت ترین مدل های ابرو، ابروهای پرپشت و ژولیده می باشد. این نوع از ابروها در کنار جذابیتی که دارند، چشمان فرد را زیباتر نشان می دهند. افرادی که ابروهای پرپشت و ژولیده دارند، معمولاً چشمهایشان ریزتر به نظر می آید. برای آرایش این نوع ابروها دقت کنید که ابتدای خط ابرو بایستی موازی باسوراخ بینی فرد باشد. همچنین برای تمیزکردن و طبیعی نشان دادن فاصله بین ابروها، از موکن های فنری که نوک آن ها به شکل اریب می باشد استفاده نمایید. با استفاده از این ابزار، در قدم بعدی ابروهای خود را به سمت بالا برس کرده و با استفاده از قیچی های مخصوصی که برای ابرو می باشد، تارهای موی بلند را کوتاه کنید. در نهایت توجه داشته باشید که ابروهای پرپشت را بهتر است به صورت کمانی شانه کرده و با استفاده از ژل ابرو یا کمی ژل مو، آن ها را منظم تر کنید. این کار شما باعث می‌شود تا ابروهایتان پهن‌تر و آراسته تر به نظر بیاید.

ابروهای کمانی

ابروهای کمانی ابروهای حالت داری هستند که چشمان فرد را بسیار زیبا و چهره فرد را بسیار گیرا و جذاب نشان می دهند. اگر شما هم به این مدل ابرو علاقه مند هستید می توانید با استفاده از روش کمانی کردن ابرو، ابروی بی حالت تان را حالت دار کرده و جذابیت تازه ای به چهره تان ببخشید. در ایجاد این مدل ابرو، فرم چهره و صورت فرد به هر شکلی که باشد، نوک کمان ابرو باید درست بالای گوشه بیرونی عنبیه چشم قرار بگیرد. بدین منظور، با استفاده از یک مداد می توانید از نوک بینی تان به سمت مردمک چشمتان را مشخص کرده و به سمت ابروهایتان امتداد دهید تا به این شکل نوک کمان ابروی شما مشخص شود. همچنین فراموش نکنید در هنگام برداشتن ابرو به شکل کمانی، خط هایی را مشخص کنید تا اشتباهی در کارتان رخ ندهد. در نهایت نیز می توانید موهای زائدی که در کنار ابروهایتان روییده را تمیز کرده و شکل ابرویتان را مرتب و منظم تر کنید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری