0
سه ترفند طلایی برای زیبایی و جذابیت لب ها

سه ترفند طلایی برای زیبایی و جذابیت لب ها

  • تاریخ انتشار: 19 مرداد 1400
  • نویسنده: دلارام دهش
  • دیدگاه 0

در این بخش از مجله زیبایی و سلامت دارورسان، با سه ترفند آرایشی برای زیباتر کردن لب ها در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

آرایش لب باریک

خیلی از خانم ها دارای لب های باریکی هستند که آرایش و زیبایی آن برایشان دغدغه است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارند هنگام آرایش کاری کنند تا برجستگی لب هایشان بیشتر شده و این عضو صورت شان بزرگ تر دیده شود، بهتر است در کنار استفاده از رژ لب، حتماً از مداد لب هایی که رنگش کمی پررنگ تر از رنگ رژ لب می باشد استفاده نمایند. بدین ترتیب، کافی است خط لبی را دقیقاً مماس با دور لب کشیده و سپس با استفاده از انگشت تان، رنگ مداد لب را روی کل لب تان پخش کنید و بعد رژلب تان را بکار بگیرید. انجام این کار شاید در نگاه اول تاثیر چندانی نداشته باشد، اما اگر آن را در هر بار آرایش تکرار کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که لب هایتان کمی پهن تر و برجسته تر دیده خواهند شد.

حجم دهنده طبیعی لب

خانم هایی که به دنبال یک حجم دهنده طبیعی برای لب هایشان هستند، با استفاده از دارچین می توانند به این خواسته شان نزدیک و نزدیک تر شوند. دارچین یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده حجم دهنده های طبیعی می باشد که دارای عناصر فوق العاده موثری جهت زیبایی لب و افزایش حجم آن است. استفاده از ماسک هایی که در آن ها از گیاه دارچین استفاده شده باعث بهبود عملکرد گردش خون در لب ها شده و بزرگ شدن آن کمک می کند. در کنار ماسک های مختلفی که بدین منظور وجود دارند، شما می توانید با اضافه کردن تنها یک قطره روغن دارچین به برق لب تان، این روغن را به همراه ویتامین A به لب هایتان زده و از فواید آن بهره مند شوید.

نرم کننده لب

خانم هایی که علاقه چندانی به استفاده از رژ لب یا سایر حجم دهنده های شیمیایی ندارند، می توانند با استفاده از یک نرم کننده طبیعی لب، علاوه بر زیبایی این عضو، حجم آن را بیشتر کرده و احساس بهتری داشته باشند. برای تهیه این نرم کننده، ابتدا در یک ظرف شیشه ای که قابلیت قرار گرفتن در دستگاه ماکروویو را دارد مقداری موم زنبور عسل ریخته و آن را داخل ماکروویو قرار دهید. سپس یک چغندر را به خوبی شسته و پوست آن را با دقت بگیرید. در مرحله بعدی، لازم است تا با استفاده از یک دستگاه آبمیوه گیری، آب خالص چغندر را گرفته و آن را در یک ظرف جداگانه قرار دهید. مومی که در ظرف شیشه ای در مایکروویو است را با حرارت کم ذوب کرده و حسابی هم بزنید. هنگامی که موم عسل کاملا ذوب شد، آب چغندر را به میزان کافی و مناسب در موم ریخته و مجدداً هم بزنید. شما می توانید این مخلوط را در ظرف جداگانه ای ریخته و صبر کنید کمی خنک شود. در نهایت این ماسک طبیعی و فوق العاده موثر را به لب هایتان مالیده و در صورت تمایل، برای جذب بهتر عناصر مفید آن، لب هایتان را ماساژ دهید. در قدم آخر نیز پس از اتمام کار، لب هایتان را به دقت شست و شو دهید تا اثری از این ترکیب روی آن باقی نماند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری