0
شش ترفند برای زیباتر شدن چشم های قهوه ای

شش ترفند برای زیباتر شدن چشم های قهوه ای

  • تاریخ انتشار: 24 تیر 1400
  • نویسنده: علیرضا شاکری
  • دیدگاه 0

قهوه ای همواره جزو زیباتر رنگ ها برای چشم بوده است. افرادی که چشمان شان قهوه ای است، برای آرایش و زیبایی چهره شان می بایست از یک سری نکات پیروی نمایند. ما در این مقاله به شش ترفند برای زیباتر شدن چشم های قهوه ای اشاره کرده ایم. 

استفاده از سایه چشم مناسب

همان طور که می دانید رنگ قهوه ای یکی از رنگ های خنثی است. به همین خاطر شما می توانید به عنوان رنگ سایه، هر رنگی را که مدنظر داشته و دوست دارید برای ترکیب کردن با آن استفاده کنید. در همین راستا، از رنگ بنفش و سبز گرفته تا رنگ هایی مثل رنگ قهوه ای و آبی انتخاب شما بسیار گسترده خواهد بود. برای گرفتن بهترین نتیجه در این زمینه، حتماً رنگ‌های مختلف را روبروی آینه امتحان کرده و این کار را تا پیدا کردن رنگ مورد علاقه خود انجام دهید.

آرایش برنزه

یکی دیگر از راهکارهای فوق العاده موثر برای جذابیت هرچه بیشتر افراد با چشمان قهوه ای، استفاده از آرایش با رنگ برنزه است. در همین راستا، اگر چشمان قهوه ای دارید، بهتر است رنگ برنزه را در موارد گوناگون استفاده کنید. شما می توانید برای برنزه کردن چشم‌هایتان از خط چشم و سایه‌های چشم برنزه استفاده نمایید. همچنین بکارگیری پنکک برنزه و کرم هایی که پوست را به این رنگ تغییر می دهند، راهکار عملی دیگری است که برای این افراد توصیه می کنیم.

عدم بکارگیری رنگ سیاه

رنگ سیاه اصلاً رنگ مناسبی برای آرایش چشمان قهوه ای نیست. به همین خاطر در هنگام استفاده از سایه چشم، خط چشم و ریمل هرگز از رنگ سیاه استفاده نکنید. اگر چشمان شما به رنگ قهوه ای روشن است، آرایش چشم با رنگ سیاه بسیار زننده خواهد بود. این موضوع برای افرادی که چشمان قهوه ای تیره دارند هم صدق می کند. به طور کلی برای آرایش چشمان قهوه ای، بکارگیری هایلایت هایی از همین رنگ بهترین ایده و ترفند خواهد بود.

استفاده از سایه چشم آبی

یکی از ترفندهای آرایشی که روی چشم قهوه ای ها بسیار بیشتر از سایر افراد جواب می دهد، استفاده از سایه به رنگ آبی است. اگر نگاهی به چهره سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا که چشمان قهوه ای دارند بیاندازید، می‌بینید که این افراد از سایه‌های آبی بیشتر از رنگ های دیگر استفاده می‌کنند. برای استفاده از رنگ آبی به عنوان سایه، سعی کنید طیف های تیره تر را انتخاب کنید. افرادی که چشم‌های قهوه ای دارند با آرایش آبی تیره برای چشم هایشان بسیار جذاب تر و زیباتر به نظر خواهند رسید.

استفاده از سایه چشم قهوه ای

استفاده از سایه قهوه ای تیره برای افرادی که چشم های قهوه ای روشن دارند اصلاً مناسب نیست. در صورتی که شما چشمانی به رنگ قهوه ای تیره داشته و قصد دارید جذابیت و رخ چشمان تان را بیشتر کنید، از آرایش رنگ قهوه ای استفاده کرده و طیف های ملایم تر آن را به کار بگیرید.

ترکیب رنگ‌ های روشن و تیره

از دیگر ترفندهای آرایشی برای چشمان قهوه ای می توان به ترکیب رنگ های روشن و تیره در آرایش آن ها اشاره کرد. در واقع بهترین و زیباترین شکل آرایش برای این افراد، ترکیب رنگ‌های روشن و تیره می باشد. مثلاً شما می‌توانید خط چشم تیره را با کمک سایه روشن استفاده کرده و برای جذابیت بیشتر چشمان خود، کمی سایه بنفش نیز به آن اضافه کنید. ترکیب رنگ ها به این شکل باعث درخشان شدن آرایش و چهره شما خواهد شد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری