0

راهکارهای ساده برای افزایش ماندگاری رژ لب

  • تاریخ انتشار: 02 مرداد 1400
  • نویسنده: دلارام دهش
  • دیدگاه 0

لب یکی از اندام های مهم صورت است که تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره خانم ها دارد. اگر فردی بتواند آرایش لب های خود را به شکل ایده آل صورت دهد، می تواند گیرایی چهره خود را بیشتر کرده و زیباتر به نظر برسد. بدون شک مهم ترین محصول آرایشی مخصوص لب ها، رژ لب است. استفاده صحیح از رژ لب می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی لب های شما بگذارد. برای انتخاب بهترین رژ لب، علاوه بر برند خوب و باکیفیت، بایستی به رنگ آن نیز دقت کنید. با انتخاب بهترین رنگ از باکیفیت ترین برند رژ لب، نوبت به استفاده از آن می رسد. در هنگام استفاده از رژ لب ممکن است به ده ها دلیل ماندگاری آن کاهش پیدا کند. ما در این مقاله از دارورسان به شما سه راهکار ساده و سریع را معرفی کرده ایم که با رعایت آن ها می توانید ماندگاری رژ لب را بیشتر کنید. با ما همراه باشید.

لایه برداری از لب ها

همان طور که می دانید، لب نیز درست مثل اندام های دیگر بدن دارای سلول هایی است که یک عمر مشخص دارند. چنانچه عمر سلول های لب به پایان برسد، تبدیل به سلول های مرده شده و روی لب باقی می مانند. اگر می خواهید اثر رژ لب را بهتر و جذاب تر روی لب هایتان داشته باشید، بهتر است قبل از زدن رژ لب سلول های مرده پوست تان را جدا کنید. با انجام این کار، لایه نهایی بدست آمده صاف تر خواهد بود و همین امر موجب ماندگاری هرچه بهتر و بیشتر رژ می شود. برای از بین بردن سلول های مرده روی لب تان می توانید لب ها را به آرامی و با کمک یک مسواک نرم یا اسفنج بسابید تا پوسته های سفید آن جدا شود.

از معجزه مرطوب کننده بعد از لایه برداری غافل نشوید! بهترین راه بعد از لایه برداری، تغذیه و رطوبت رسانی به لب است. که میتوان رطوبت را توسط بالم لب های طبیعی و آماده را تامین کرد.

زیرسازی با کمک خط لب

یکی از ترفندهای آرایشی که باعث می شود اثر رژ لب بیشتر روی لب هایتان باقی بماند، استفاده از خط لب زیر رژ لب است. به طوری که شما می توانید از خط لبتان به عنوان یک زمینه‌ برای رژ لب استفاده کرده و قبل از زدن رژ، آن را به لب هایتان بمالید. با این کار که دوام رژ لب روی لب‌هایتان بیشتر شده و رنگ و جلوه رژ نیز زیباتر خواهد شد. برای انجام این کار، زمانی که از رژ لب روشن استفاده کردید، یک خط لب که رنگ آن همرنگ با لبتان یا کمی تیره تر است را تهیه کرده و به آرامی روی لب تان بمالید تا در تمام نقاط پخش شود. سپس رژ لب را روی آن بزنید و از ماندگاری بیشتر آن لذت ببرید.

استفاده از پنکک قبل از رژ زدن

راهکار سوم برای افزایش ماندگاری رژ لب، استفاده از لایه بسیار نازکی از پودر پنکک قبل از مالیدن رژ می باشد. این روش را خیلی از خانم ها پیاده سازی می کنند. در واقع وجود پودر پنکک مانع از جابجایی ماده رژ شده و آن را سرجای خود نگه می داد. به همین خاطر شما می توانید قبل از زدن رژ، کمی پنکک را با اسفنج روی لب تان مالیده و سپس از رژ استفاده نمایید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری